Veelgestelde vragen - Easy Living - Slaapbanken & bedkasten
Icon Aanbod
Ruim aanbod in onze showroom
Icon Advies
Vakkundig advies
Icon Bezorging Wit X2
Gratis bezorgd & gemonteerd in heel NL excl. de Wadden
Talen

SPECIAALZAAK IN SLAAPBANKEN & BEDKASTEN

Veelgestelde vragen - Webshop

Algemene voorwaarden over de producten

Ziet mijn product er in het echt precies hetzelfde uit?
Wij hebben geprobeerd het product zo goed mogelijk af te beelden en de werking te laten zien. Ook hebben wij geprobeerd de kleur zo natuurgetrouw te laten overkomen. Uiteraard kan het in het echt altijd iets afwijken, omdat stof zich erg moeilijk laat fotograferen.

Kan ik het product voordat ik het op internet bestel in het echt zien?
Uiteraard! Dit raden wij ook aan als je maar enigszins twijfelt over het product! Al onze webshop producten zijn in onze showroom te bekijken en uit te proberen.

Kan ik een staaltje krijgen van de kleur?
Jazeker! Dit kan kosteloos aangevraagd worden bij de productpagina op de webshop. Dit raden wij ook ten zeerste aan om teleurstellingen te voorkomen. Op deze manier weet je zeker of het de kleur is die je wenst.

Hoe groot is het product?
U kunt de informatie over de afmetingen van het product vinden op de productpagina.Kan ik iedere nacht op de slaapbank of bedkast slapen?Niet alle slaapbanken adviseren wij voor iedere nacht, sommige dienen meer als logeerbed. Op de productpagina kunt u daar informatie over terugvinden. U kunt ook altijd contact met ons opnemen als u aanvullende vragen heeft over het gebruik. De bedkast is in combinatie met een goed matras geschikt voor iedere nacht.

Levertijd en bezorging

Wat is de levertijd?
Als het product op voorraad is dan zal de levering afhankelijk van uw woonplaats binnen 2 – 14 werkdagen plaatsvinden. Onze planningsafdeling neemt zo spoedig mogelijk contact met u op na de plaatsing van uw bestelling. Zij maken met u de afspraak voor de levering en montage.

Ik moet het product voor een bepaalde datum hebben, kan dat?
Als u een uiterlijke datum heeft voor het ontvangen van uw product dan verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen om de haalbaarheid te bespreken.

Word mijn product gratis bezorgd
Ja, wij bezorgen alle producten kosteloos in Nederland (excl. de Wadden) op de door u gewenste plaats. Voor leveringen in België geldt er een toeslag. De hoogte van de toeslag verschilt per product en adres in België. Neem hierover contact op met de showroom.

Wordt mijn product gemonteerd?
Ja, wij monteren alle producten kosteloos op de door u aangegeven plaats. Als wij weggaan kunt u het product meteen gebruiken. Dit geldt voor alle adressen in Nederland (excl. de Wadden) Voor België geldt er een toeslag, neem heirover contract op met de showroom.

Hoe bestel ik een product?
Door het product toe te voegen in uw winkelwagen kunt u over gegaan tot het bestelproces. U wordt dan gevraagd de verplichte velden in te vullen met uw gegevens. Als u aan het einde van het proces op bevestig klikt plaats u de bestelling.

Hoe betaal ik het product?
U betaalt het product tijdens het bestelproces via I-Deal of Creditcard.

Kan mijn bestelde product wel naar binnen?
Niet alle producten zijn demontabel of kunnen heel klein worden gemaakt. Het is daarom belangrijk om hier goed over na te denken. Op onze productpagina’s kunt u informatie vinden over de grootte van het product en waar u voor de levering op moet letten. Neem dit dus goed door!

U verklaart bij de koop dat het door u bestelde product zonder gebruik van hulpmiddelen (zoals een verhuislift) op de plaats van bestemming kan komen. Twijfelt u? Neem dan eerst contact met ons op! Wanneer er bij de levering blijkt dat het product toch niet op de normale wijze naar binnen kan dan worden de extra gemaakte kosten aan u doorberekend.

Wat als het bestelde product toch niet naar binnen gaat?
Als het door gebruik van hulpmiddelen (zoals een verhuislift) een levering wel mogelijk blijkt te zijn, dan worden deze extra gemaakte kosten aan u doorberekend. Als het echt niet mogelijk blijkt te zijn hebben wij te maken met een retournering van het product. Kosten voor de retournering zijn voor uw eigen rekening en bedraagt € 90,- Kosten voor de retournering vanaf de Waddeneilanden en het buitenland zijn afwijkend en bij ons op te vragen.

Garantie

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Wij zijn aangesloten bij de Centrale Branchevereniging wonen. Voor u zijn daarom de CBW Erkende voorwaarden van toepassing. Daarnaast zijn er enkele aanvullende voorwaarden. U kunt de algemene voorwaarden HIER teruglezen.

Wat is de garantiebepaling?
Wij zijn aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen. Dit betekent dat u de eerste 2 jaar volledige garantie krijgt op het geleverde product. Deze garantie geldt uiteraard niet wanneer er schade is ontstaan door onjuist gebruik of eigen toegediende schade.

Retournering

Heb ik bedenktijd?
U heeft een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw product.

Wat als ik het product wil retourneren?
U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht binnen de bedenktijd van 14 dagen. Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht meldt u dit aan ons per e-mail of telefoon.

Wanneer komt mijn product niet in aanmerking voor retournering
Bedkasten die reeds zijn gemonteerd aan de wand komen niet in aanmerking voor het herroepingsrecht.Daarnaast nemen wij uitsluitend ongebruikte, schone en onbeschadigde producten retour. Producten die tijdens de bedenktijd zijn gebruikt, beschadigd of vuil geworden komen niet in aanmerking voor het herroepingsrecht. Om deze reden wordt er bij aflevering een foto genomen van uw product.

Zijn er kosten verbonden aan de retournering?
In het geval van retournering zullen wij een afspraak inplannen om het product bij u op te halen. Gezien de grootte, zwaarte, en kwetsbaarheid van het product verzorgen wij zelf de retournering.

Kosten voor de retournering zijn voor uw eigen rekening en bedragen € 90,-. Wanneer er bij de retournering gebruik moet worden gemaakt van een verhuislift komen deze kosten ook voor uw rekening.

Kosten voor de retournering vanaf de Waddeneilanden en het buitenland zijn afwijkend en bij ons op te vragen.

Geen antwoord kunnen vinden op uw vraag?

Dan kunt u ons op dinsdag t/m zaterdag van 9.00 – 17.00 uur op de volgende manieren bereiken:

WhatsApp: 06-82941119
E-mail: info@slaapbanken.nl
Telefoon: 020-6631161